نوشته شده توسط : علمدار

بسم الله الرحمن الرحیم عجب سیاستی داره این آمریکا! امام خامنه ای (حفظه الله علیه ) هم در سخنرانی های گذشته شان گفته بودند: " اگر روزی آمریکا دست دوستی به سمت شما دراز کرد؛ بدونید تا زمانی که از شما کولی نگیرد و شما را به زمین نزند و له نکند ، ولتان نمی کند." آمریکا خیلی وقت است که فکر کوباندن ایران را در سر می پروراند؛ اما به لطف خدا و هشیاری ملت ما و مقام اعظمی ولایت که در نبود ایشان ایران تا کنون پایداری نمی کرد،اکنون هم نمی تواند ایران را بکوباند. حالا نگاه کنید: آمریکایی که حتی تمدن کوچکی ندارد، الآن دست روی کوباندن و زیر سلطه در آوردن کشورای دارای تمدن، مثل :ایران و سوریه گذاشته. سوریه کشوری است که به نحوی وطن دوم من حساب می شود. من در آنجا بودم ، زندگی کردم،بزرگ شدم. اما الآن اخباری که درموردش می شنوم را باور نمیکنم! امکان ندارد مردم سوریه چنین کاری کرده باشند! حالا آمریکا سعی دارد توسط بان کی مون (که کوچکترین اراده ای از خود ندارد) سوریه را رو به پستی بکشد.و با دعوت کردن کشورهایی که کوچکترین ربطی به سوریه ندارند،یا حتی نمی دانند موقعیت جغرافیایی سوریه روی کره کجاست؟! و با پس گرفتن دعوتشان از ایران سعی دارند تا سوریه را تحت فشار بگذارند. اوایل این جریانات یعنی حدود 3،4 سال پیش که این اتفاقات در سوریه پیش آمد، خبرنگار نیویورک تایمز در این روزنامه می نویسد"ایران ،لبنان و سوریه مثل یک اژدها هستند. ایران سر اژدها،لبنان دم اژدها و سوریه هم تنه ی اژدهاست. برای ضربه زدن به این اژدها نمیشود به سرش حمله کرد یا حتی به دمش( چرا که قابلیت صدمه دیدنشان را در این قسمت ها بیشتر می دیدند) چون به سرش حمله کردیم و با دندان هایش ما را زخمی کرد(اتفاقات و جنگ هایی که به پا کرد و نهایت به شکست منتهی شد با لبنان که نتیجه اش شکست در جنگ ها از جمله33 روزه بود. پس باید به بدنه ی این اژدها (سوریه) حمله کرد تا به هدفمان برسیم." دوستان گرامی که در فضای مجازی به مقابله با حرف های بی سر و ته کوته بینها می پردازید، لطفا از این اتفاقات به راحتی نگذرید! شمایی که نوعی جهاد کننده به حساب می آیید،از کنار این اتفاقات به راحتی نگذرید! مردمان سوریه ،خواهران و برادران دینی ما هستند.از آنها در فضای مجازی حمایت کنید! راه را به دست 4تا آدم عقده ای ندهید تا هرچه که می خواهند بگویند. از مسلمانان حمایت کنید. از امامتان،کشورتان ، مسلمانان همه و همه حمایت کنید! چه اشکالی دارد، اینگونه جهاد کنید؟! حداقل نگذارید در فضای مجاز کمر این اژدها شکسته شود!



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: ایران , لبنان , سوریه , حمایت ,
:: بازدید از این مطلب : 612
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : 5 / 11 / 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علمدار

بسم الله الرحمن الرحیم

قصد توهین ندارم. اما چیزی که دیده ام و برایم سوال ایجاد کرده را مطرح می کنم. فکر کنم 18 دی ماه امسال بود. دیدار امام خامنه ای (حفظه الله علیه) را که یادتان هست! دقیقا همان روز آقای روحانی دیداری با هنرمندان داشتند.اخبار ساعت 2 شبکه 1 پس از دیدار امام خامنه ای (حفظه الله علیه) با مردم قم، دیدار آقای روحانی را پخش کرد. من به شخصه جا خوردم. پشت سر هم قرار گرفتن 2 چیز کاملا متفاوت با هم برایم تعجب آور بود. وضع حجاب هنرمندانمان چندان جالب نبود. حتی طرز نشستن آنها درکنار هم ....... خب یه سری قبح ها شکسته شده بود. اما در دیدار مقام معظم رهبری(حفظه الله علیه)مردم یک دست بودند. ولایی بودند.با ایمان بودند. نه اینکه هنرمندان ما با ایمان و ولایی نباشند، نه! اما خب سازگاری با هم ندارند. در دیدار امام خامنه ای (حفظه الله علیه ) آقایان مهمان امامه سرشان بود خانم های مهمان چادر سرشان بود. ولی در دیدار آقای روحانی تنها هنرمندان قصد نشان دادن مو های رنگ کرده و زیبایی های ساخته شده ی خود شان را داشتند. واقعا لازم است که...... .؟!!!!! ما دیدار مقام معظم رهبری (حفظه الله علیه) را با هنرمندان دیدیم. برخی از همان هنرمندان در دیدار اخیر 180درجه متفاوت بودند. و این چه نشانه ای دارد؟! جناب آقای روحانی، چه دلیلی برای پایدار نگه داشتن شخصیت دروغین خود دارند؟! . . حالا به اصل مطلب برمیگردم: در شب ..... اخبار ساعت 10 شبکه 3 همان روز فقط سخنان امام خامنه ای (حفظه الله علیه) را پخش کرد. گویا متوجه خطای بزرگشان شده بودند.من حضوردقیق ندارم که از کلمه ی فقطم حمایت کنم. اما من تصاویر و اخبار مربوط به آن را ندیدم. یه چیزی هست که شدیدا حکایت حال این اتفاق بود: تو اول بگو با کیان زیستی؟ پس آنگه بگویم که تو کیستی؟ حالا خودتان قضاوت کنید. من به شخصه پس از آنکه امام خامنه ای (حفظه الله علیه) را دیدم که نتیجه ی انتخابات را قبول کردند ، هیچ نگفتم و نخواستم وارد سیاست شوم. اما اینجا سیاست با فرهنگ بد جوری گره خورده. اگر بگوییم این گره وجود ندارد، فقط خودمان را گول زدیم. وظیفه دیدم که مطرح کنم.



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , اجتماعی , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: دیدار ,
:: بازدید از این مطلب : 638
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : 26 / 10 / 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهید گمنام

آنچه براى ما مهم است اين است كه ما در رفتار خودمان، در گذشته‌ى خودمان تأمّل كنيم و از ضعفهاى خودمان و از قوّتهاى خودمان درس بگيريم؛ امروز هم همين است. كسى توهّم نكند كه آن كسانى كه در مقابل انقلاب اسلامى با همه‌ى قوا ايستاده بودند، امروز منصرف شده‌اند؛ نه، امروز هم ايستاده‌اند؛ منتها هر دشمنى اگر چنانچه ناچار شد، عقب‌نشينى ميكند؛ اگر مجبورشان كرديد و وادارشان كرديد به عقب‌نشينى، ناچار عقب‌نشينى ميكنند؛ امّا از دشمنى منصرف نميشوند؛ امروز مسئله در دنيا اين است. دشمن را بايد شناخت، جبهه‌ى دشمن را بايد شناخت، لبخند دشمن را نبايد جدّى گرفت، نبايد فريفته‌ى آن شد، هدف را نبايد فراموش كرد؛ هدف جمهورى اسلامى عبارت است از رسيدن به آرمانهاى اسلام، يعنى سعادت مادّى و معنوى بشر، يعنى پيشرفت در امور زندگى مادّى و معنوى. اين هدف را نبايد فراموش كرد، بايد دنبال كرد و بايد يقين داشت كه با ايمان راسخ، با ادامه‌ى راه، با بصيرت در امور پيرامونى و مسائل جارى، با بصيرت نسبت به دشمن و بصيرت نسبت به ميدان عمل وجبهه‌ى مبارزه، پيروزى قطعى است؛ اين را بايست توجّه داشت. اينكه بنده مكرّر عرض ميكنم افق ديد نظام جمهورى اسلامى، افق روشنى است، به‌خاطر اين است؛ چون بحمدالله مردم ما، جوانان ما، مرد و زن ما، هم داراى ايمانند، هم داراى بصيرتند، هم دشمن را مى‌شناسند، هم اهل كار و اهل عمل و اهل ابتكارند.۱۳۹۲/۱۰/۱۹

 



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , اجتماعی , سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 590
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : 22 / 10 / 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهید گمنام

 

 



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 601
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : 20 / 10 / 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهید گمنام



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , طنز , ,
:: برچسب‌ها: شهید , گمنام , شهید گمنام , آلودگی هوا , پایتخت ,
:: بازدید از این مطلب : 533
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : 18 / 10 / 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهید گمنام

دوباره بوی یاس در کوچه و خیابان های پایتخت پیچید...

پنج گل گمشده دیروز میدان امام حسین علیه السلام را نورانی کردن...

دیروز که رفته بودم تشیع پیکر شهدا،مادرای شهیدی رو دیدم که چی جوری برای این شهدا اسفند دود می کردن و براشون مادری می کردنند

پدرای شهیدی رو دیدم گلاب و گل آورده بودند و قدوم پیکر شهدا را گل باران می کردن

پدر شهیدی رو دیدم که در حال گریه کردن بود و زمانی که اولین شهید وارد میدان امام حسین ع شد شروع کرد به نقل ونبات ریختن...

دیروز خیل کثیری از مردم برای وداع با این شهدای گمنام به کوچه ها و خیابان ها آمده بودن و خوب آبرو داری کردن جلو این پنج شهید بزرگوار...

 


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , فرهنگی , اجتماعی , دلنوشته , شهدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 404
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : 11 / 10 / 1387 | نظرات ()
نوشته شده توسط : MrDoosti

وقتی میخواهند برای من و تو جوک بگویند می گویند یک روز " غضنفر " ..... در صورتی غضنفر یعنی " شیر ، مرد با صلابت و قوی " است و از قضا یکی از القاب حضرت علی (ع) است.


وقتی یک چیز از مــُــد افتاده به آن می گویند " جــواد " و جواد به معنای " بخشنده و سخاوتمند " است و از قضا از القاب امام محمد تقی (ع) است.

از اسم " بتول " برای مسخره کردن استفاده میکنند ، در صورتی که بتول یعنی پارسا و پاکدامن که به صورت خیلی اتفاقی از القاب حضرت زهرا (س) و حضرت مریم (س) هم هست.

در فیلم ها نام های تقی و نقی را به هزل می آورند ، و تقی یعنی با تقوا و پرهیزگار و نقی به معنای پاک و پاکیزه است و اتفاقا از القاب امام جواد (ع) و امام هادی (ع)... وقتی میخواهند بانوان نیروی انتظامی را مسخره کنند میگویند " فاطی کماندو " ، چه جالب !!

و یا به جای نام مبارک حضرت ابوالفضل العباس (ع) میگویند ابرفرض ، اتفاقا وقتی میخواهندبگویند فلانی خودش رابه ان راه زده میگویند خودش رازده به کوچه علی چپ خدالعنت کند دشمنان اهل بیت را یا این جمله اهانت بار که میگویند این حرف ها برای فاطی تنبان نمی شود!

حال...این ما شیعیان و این ارادت ما به اهل بیت (ع) در مبارزه با این فرهنگ غلط سهیم باشیم... نگذاریم در طنزهاو جوک هایشان از اسامی مقدس ائمه هدی (ع) استفاده کنند. لطفا با هر توانی که دارید منتشر کنید !!××!!



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: تویوتا , کمری ,
:: بازدید از این مطلب : 459
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : 5 / 10 / 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهید گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جاتون خالي چند وقت پيش رفتيم به يكي از شهر هاي ايران يك جاي تفريحيش تا اذان مغرب اونجا بوديم انتظار ميرفت اذان را از بلندگو ها پخش كنند كه بر اثر لطف شان دقيقاً چندي مانده بود به اذان به جاي قران خوب بود چه بگذارند؟؟؟؟؟؟

اهنك هاي يكي از خواننده هايي كه بعد از انقلاب به خارج از ايران گريخت. فكر كنيد ادم بأورش نميشود... در شهر هاي حاشيه ي درياي خزر دم اذان نوار هايشان را خاموش ميكنند و بعضاً اذان را پخش ميكنند

بار ديگر به نماز خانه اي رفتيم در يك هتل به نظرتان نمازخانه كجا باشد خوب است؟؟؟؟

زير زمين-با بوي گند فاضلاب-بغل انبار-صد سالي هم بود كه رنگ جارو و قبار روبي را نديده بود

خون شهدا كجا رفت؟؟؟؟؟

رفقا فرهنگ ديني و ملي ما خيلي در خطره بايد به خودمون بيايم كه از اين پيچ تاريخي با سلامت رد بشيم بايد بدونيم كه دين چندين نوع ادم روي دوش ماست:

١/گذشتگانی كه جان خودشونو به خطر انداختند براي ما و اسلام

٢/هم وطنیهامان كه با امكانات محروم كشور را خالي نكردند و بعضا به دفاع از مرز ها پرداخته اند

٣/ايندگان كه بسياري از امكانات و عقايدشان از ما به ارث ميرسد

٤/مسلمانان و ساير مردمي كه از طريق ما قرار بوده هدايت شوند يا اسوده تر به دين خود برسند ٥/......

حالا خود داني از ما گفتن بود

التماس دعا فرج-ياعلي



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , فرهنگی , اجتماعی , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: وظیفه ,
:: بازدید از این مطلب : 422
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : 21 / 9 / 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهید گمنام

کلیپ صوتی بسیار زیبا از حجت الاسلام نقویان راجع به امام زمان (عج) و یارانشان

 



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , فرهنگی , اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 463
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : 10 / 9 / 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : MrDoosti

 

خواستم از بی تمدنی مردم دوران علی (علیه السلام) بگویم یادم از همجنس بازهای قوم لوط افتاد که در عصر ما با افتخار زندگی می کنند.  خواستم از غارتگری و بی تفاوتی مردم دوران علی (علیه السلام) بگویم یاد مسلمانان میانمار و پاراچنار و بحرین و....افتادم و سکوت کردم.

 خواستم از بی غیرتی مردان زمان علی علیه السلام بگویم که علی (علیه السلام) به آنان فرمود: حیا نمی کنید، که زنانتان در بازار به مردان تنه می زنند و شما را خیالی نیست؟ نگاهم به غیرت مردان امروزم افتاد و شرم کردم.(1)

 خواستم از بدی عفاف و پوشش مردم زمان علی (علیه السلام) بگویم یاد روایتی افتادم از علی (علیه السلام) که فرمود: زمانی ظاهر می شود که از بدترین زمان هاست زنان پوشیده ای که برهنه اند(لباس دارند اما تنگ،کوتاه، نازک و بدن نما میباشد) و از خانه با خودآرایی بیرون می آیند، اینان از دین خارجند و در فتنه ها داخل و به سوی شهوات تمایل دارند و به سوی لذات نفسانی در شتابند و حرامها را حلال می دانند و در دوزخ به عذاب ابدی گرفتار می آیند.(2)

خواستم بگویم و بگویم ولی هیچ چیز پیدا نکردم که به آن افتخار کنم تا به آن دلیل بگویم ای کاش در دوران ما میشدی ای تنهای عالم یا علی.

 

پی نوشت :

(1)وسائل الشیعه،ج 14ص174

(2)محمد بن حسن حرّ عاملی، تحف العقول،ص19.  



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: قوم لوط , امام علی (علیه السلام) , شرمنده ایم ,
:: بازدید از این مطلب : 733
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : 13 / 7 / 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد